telif hakkı..

13 Temmuz 2012 Cuma

Unnado ile alışveriş

    Son zamanlarda pek bakmıyordum ama bugün bir bakayım neler gelmiş diye derkeeeeenn ne göreyim !! Bir haftadır fellik fellik aradığım şeker hamuru için kullanmak için ucuz kalıpları oyun hamuru kalıbı diye satışa sunmuşlar (malum şeker hamuru şekillendiricileri çok pahalı). İlk önce inanamadım dönüp dönüp bir daha baktım ve kendime geldikten sonra bir sürü sipariş verdim :) Çocuklar gibi mutluyum şu an , bir taraftan da şeker hamuru siparişimi ne zaman versem diye hesaplamalar yapmaya başladım :) Özellikle harf ve rakam kalıplarını almayı planladığım fiyatın yarı fiyatına vermiş oldum siparişimi .... İşte siparişimi verdiğim ürünler ;





  Bunlar bir nebze de olsa işime yarayacağa benziyorlar , şimdi gözüm silikon kalıplarda -benim şeker hamuru siparişlerim bitmezzzz- :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder