telif hakkı..

2 Ağustos 2012 Perşembe

minik adımlar :)

Kendi alışverişlerimden daha çok özeniyorum oğluşuma bir şeyler almayı . Daha doğmadan başladı bu sevdam. Aldığım cicişleri karşıma alıp saatlerce izler severdim , doğumdan sonra benden hiçbirşey eksilmedi (kilolarım dahil :P ) hala aynı şeyi yapıyorum. Bugünki lcw çıkartmasından kendime birşey bulamasam da oğluşuma çok şeker şeyler aldık. Aslında sandalet almayı planlıyordum ama kotayakkabıları görünce dayanamadım yanında da bir o kadar şeker kot gömleği alıp soluğu kasada aldım :) not: pişman değilim yine olsa yine yaparım :)

işte cicişlerimiz :)



                Oldum olası süslü püslü kız elbiselerine tutkum vardı, vardı diyorum artık görünce burun kıvırmayı öğrendim sanırım. Her alışverişe gittiğimde '' ama neden erkek kıyafetleri bu kadar özensiz , çeşitsiz , orjinal şeyler yok '' diye krizlere girerdim :) Neyse atlattım o günleri ve gelsin muhammed enes kombinleri :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder